meh klik kat sini!!!..

Rabu, 24 Jun 2009

jom cuti!!!


minggu ni jom pi bercuti lagi he3...
asik cuti je kan...
layan je la..
aku pon sebenarye x de mood nak keje...lebih baik ambik cuti rehatkan diri...
nasib baik abg misai keje sendiri kalau tak payah gak asik nak cuti je.tp tu la bila dah g bercuti paham2 la...kering poket abg misai...he3...

minggu ni bukan nak k mana pon..kita org rancang nak balik kampung...felda lui selatan n.sembilan...abg misai suka balik.lebih2 lagi dah musim durian ni. mesti best...mak aku dah banyak kali call bagi tahu durian dah mula jatuh...wah makin semangat la abg misai nak balik..aku tahu abg misai dah termimpi-mimpi durian kt kampung..he3..
aku lak x layan sangat durian ni...huhu..

kali ni aku balik ada tujuan...pe ek tujuan kita org balik kampung kali ni???he3..tunggu la crita minggu depan...


*****************

6 ulasan:

ONE ZABA berkata...

elok-elok di jalanan.
abang misai...berpada-pada la makan derian tu. jgn sampai macam org ngandung pulak perut tu. kang..org lain yg ngandung..org lain yg beranak.

sonata anak kancil berkata...

amboi, seronoknya nak balik kampung...lama betul tak mai sini...biasa la kan - alasan sibuk!!!

'orang dalam' apa khabar? sihat hendaknya....makan derian - ingat2la kat kami ni....

ujie berkata...

one z...hahaha...no komen

ujie berkata...

sonata..sibuk ek he3..

org dlm baik2 je..
mesti ingat la mana leh lupa.he3..

AiE bAhRi berkata...

Selamat bercuti kak..

hati2 ya!

DrSam berkata...

lamanya bercuti. lekas-lekas sambung cerita.

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang