meh klik kat sini!!!..

Ahad, 22 Mac 2009

dari hobi jadi duit



K.L lama...( sebahagian dari koleksi hubby n aku)



Ni la hasil kerja tangan hubby...aku curik gambar ni masa hubby tgh mandi td he3.sekarang ni hubby da kluar..ada hal jumpa cus..

Ha..tu la hasil kerja tangan hubby(abg misai)dulu kami simpan je koleksi gambar k.lumpur lama...dr tahun 1900-sekarang (x ada dulu,x ada la sekarang) ..tu la hasil je..hubby puya idea...so terhasil la button badge gambar2 k.lumpur lama...so lumayan jugak la..dr a-z hubby uat sendiri...da seminggu hubby pasarkan..boleh tahan gak la..pelancong suka benda gini...alhamdullilah..rezeki kami..harap2 berpanjangan..AMIN...

tabik springgg untuk hubby sbb dia tak malu nak promosi kan hasil kerja tangan ye n kreatif ...minat ye aku x leh halang...janji dia happy..aku cuma leh bagi semangat n tolong pe2 yg patut..he3..tolong kacau ahaksss...

p/s : hope hubby teruskan usaha mcapai impian mu..

*ujie*

Sabtu, 21 Mac 2009

Anjing Lanun...



korang mesti nak tahu pe kena mgena diantara aku, hubby n anjing tu..?he3..

aku n hubby cukup fobia dgn binatang ni..kalau terserempak dengan binatang yang bernama anjing ni, sah la sanggup patah balik...cari jalan lain..he3...ni semua gara2 sekor anjing berbulu itam putih (lebih kurang mcm gambar kat atas tu..tp besar sikit..) kami gelarkan 'anjing lanun'...anjing lanun tu tak boleh tgk kita org lalu dpn umah tuan dia....mesti kena kejar...kami ni mcm muka penceroboh ker???eee..tolong la..he3..

org kata la,bukan aku yg kata he3...kalau jumpa anjing jgn lari.nanti dia kejar..tp anjing ni tak pulak..suka2 hati dia lak nak kejar org...kalau dah dikejar..aku lari ler..he3..x kan nak bagi free2 je dia gigit.eee..x sanggup la..he3...

kisah malam tadi...

malam td hubby keluar nk g kedai..x sampai 5 minit hubby patah balik ...sbb anjing lanun tu lepak dpn umah tuan dia...siap bawak geng2 lanun yg lain lak tu...mula2 aku nak je gelakkan hubby sbb dulu..dia la yg paling berani...tak takut langsung dgn anjing..sekarang ni..he3....sama2 jadi fobia..n now...kalau nak keluar umah kena bawak senjata(batu besar)..he3 bukan apa...untuk kesalamatan...

*ujie*

Rabu, 18 Mac 2009

Penghuni Baru Umah ku....


Aik bila la pulak ada sarang labah2 kat umah aku ni.siap ada tuan ye lagi tu ...he3..emmm..pedulik kan kerana aku masih dlm ketandusan idea...emmm...pe lagi nak taip ek...ok ler..ada mata yg mjeling tu he3..n3 baru akan myusul tp tunggu la ada mood nak menaip ti ek..da....
salam sayang untuk korang yang bernama teman/kawan/sahabat/rakan n yang sewaktu dgn yeee....


Selasa, 10 Mac 2009

Layannnnn...he3



Lagu Untuk aku...he3..

Isnin, 9 Mac 2009

HoNeyMoon

perjalanan y meyeronokkan...balik je keje hari khamis 5/3/09 aku trus ke kuantan..almaklum la..nak melawat sedara mara kat kampung hubby..walaupun aku baru kali pertama mjejakkan kaki di sana,tp enjoy...mak cik2 hubby aku mmg best..layanan terbaik untuk pengantin baru ni ahaksss...

pagi sabtu tu kami dh siap sedia nak menuju k cameron...he3..


ha..ni kami dah sampai...kat dlm bilik.he3..ops..terlupa lak pada one z http://onezaba.blogspot.com yang telah bersusah payah membantu kami untuk cari tempat penginapan....terima kasih cikgu...kat cameron ni,aku terpaksa cari balik cermin mata aku tu.(minah rabun ni selalu mgaku diri ye x rabun hehehe).sbb rugi rasa yer kalau aku x menikmati keindahan gunung ni...he3..



ni la alamat homestay untuk kami 3 hari 2 mlm tu...hehehe.syok sungguh..tanpa
gangguan..pandai one z carikan ahakss...

ok...meh layan aksi2 aku n hubby..ahakss...

























makan malam di rumah one z..nasik ayam wife dia uat sedap oooo...kalah chef hehehe...

gambar kenangan bersama family one z.....abadi dlm kenangan...


Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang