meh klik kat sini!!!..

Isnin, 15 Jun 2009

kenduri lagi....


rasa ye baru je meraikan majlis aku n abg misai...inai di jari pon masih ada he3.. belom pon siap periuk,kuali, pingan mangkuk disimpan, dah nak uat kenduri lagi...kenduri untuk aku ker? he3...
perasan sungguh la..
awal bulan depan adik ipar aku akn melangsungkan perkahwinan ye dengan jejaka pilihan hati ye...tu yg pakai baju unggu dlm gambar tu la bakal suami dia..pengapit sorang lagi tu solo lagi tau..he3 tu la adik lelaki aku.tak tahu lak aku kalau dia dah ada calon ke tidak..rasa2 ye belom kot..sbb dia ni malu org ye..mcm kakak dia huhu....
so disebabkan aku ni kakak ipar ye yang sulung so aku kena la bertungkus lumus untuk menjayakan majlis tu. .minggu depan da nak start mengemas kat umah..larat ke aku???hai....kalau ikutkan mmg la x larat tp abg misai kata sedia membantu he3..boleh caya ker abg misai ni? entah2 dia tolong tengok je kot..he3...
apa2 pon aku uat yg termampu je..almaklum adik ipar aku tu anak bongsu..kalau dah anak bongsu, kena meriah la sikit...
p/s: aku jemput korang datang umah aku ek...aku belanja makan free he3.. pada 05.07.09 hari ahad.di kampung laksamana selayang...




8 ulasan:

ONE ZABA berkata...

bina masjid lagi....

ujie berkata...

one z...gitu la nampak ye dah sampai seru he3..jemput la datang..bawak family :)

haruan tasek berkata...

banyak kenduri kawen bulin cuti sekolah nie

- jinggo - berkata...

selepas ni : dah banyak ilmu - kongsi2 kan sikit pada bakal pengantin tu.....

DrSam berkata...

memang musim makan nasi minyak sekarang ni.

ujie berkata...

haruan tasek..mmg banyak kenduri kawen..sempat x sempat je nak g...

ujie berkata...

jinggo..tu dah pasti..he3

ujie berkata...

dr.sam..ahh makan free je la kita ek.hari cuti x yah masak...huhu..sonok2

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang