meh klik kat sini!!!..

Isnin, 28 September 2009

Mood Raya!

salam u all ...

hai...rindu ye dgn umah aku ni he3..lama dah x kemas umah aku ni...ye la nak urus diri sendiri pon x terlarat.pe leh uat perut pon makin besar huhu..kena pentingkan yang kat dalam ni dulu.hari ni aku gatal tangan nak menaip kat sini lak..

cepat betol masa berlalu..baby pon dah 6 bulan dok kat perut ibu dia ni...tersangat teruja la si ibu dia ni menanti hari2 yang akan dilalui...

pengalaman mabuk...aku dah puas rasa...hai..kalau dipikir2 mmg x sanggup tp nak atau x nak kena gak lalui..mmg meyiksakan..semua tu x lama cuma 2-3 bln pertama je lepas tu dah ok dah...macam2 yang aku mengidam..semua ye aku dapat cuma buah kundang je bolem dapat..huhu..x pe la sabar je la..dah puas cari tapi x jumpa..tunggu je la musim ye nanti..sabar ye baby.....sabar tu kan sebahagian dari iman huhu...

bulan puasa menjelma.tahun ni lebih bermakna bila berpuasa bersama hubby....dan aku dengan rasa bersemangat ye nak puasa penuh tahun ni..tapi malang..x kesampaian...

masuk je minggu yang ke 22 ...aku kena masuk wad sbb bleeding..x tahu la sebab apa tp merasa jugak la aku dok kat hospital selayang tu 2 hari..ee..mmg x sanggup tido sorang2..dalam kepala ni igat nak hubby je...dah biasa tido malam hubby belai2 malam tu kena tido sorang..melelah gak la air mata ni..huhu...sabar je la..lagi tersiksa bila tengok org sebelah keguguran..adoi...mmg x sanggup..hubby pon sedih x terkata..sampai meleleh air mata dia huhu...kecian dia...takut yang teramat sangat...start aku kena dok hospital...aku dah start ponteng puasa...pe leh uat kesihatan baby harus diutamakan...

baby pon dah gerak2..dah pandai bagi tindak balas bila ayah dia ckp dengan dia..teruja ye aku huhu...

jantina baby kita org dah tahu..tp biar la rahsia....huhu...

raya time...
raya ni mmg sakan..hubby setuju 100% nak beraya di kampung aku..sonok x terkata...dkt kg, pe saja yang aku nak makan semua mak aku layan sampai hubby sound..huhu ye la dia takut aku terlebih makan lain lak jadi ye...makan minum aku semua ye dipantau oleh hubby...tapi ada gak yang curi2 makan..huhu.

hari ni masuk keje pon dengan penyakit MALAS...huhu...bos aku pon masih cuti..huhu..dapat la aku layan mood raya ni lagi..Maaf la gambar x boleh aku nak tempek kat sini sbb aku kat opis...huhu

ok la...aku nak layan sakit pinggang ni la pulak..x tahan le..kalau ada hubby kan best..leh dia tolong urut2 kurangkan sakit... ok da.....

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN TUK SEMUA..

5 ulasan:

ONE ZABA berkata...

tunggu la baby tu dah keluar nanti....

tak dan la nak mengada-ngada dah masa tu. abang misai pun asyik layan baby je la. mak baby duk masak je la...wakakakaka!!!

Unknown berkata...

he...
mak baby sihat..letaklah gambar kat sini...nak tgk macamana agaknya....
saya sedang membayangkan..
alamak - kesiannya.....

semua mak2 kena lalui pengalaman tu.....

Sulamankasihabadi berkata...

one z...abg misai dah janji...kasih ye x akan berbelah bagi..huhuhu.mgada-gada tu mesti!!!

Sulamankasihabadi berkata...

jinggo..
nanti la ujie letak gambar dlm ni.tp nk tgk perut sendiri pon malu ler...huhu

Darling Pya berkata...

ujie,
aku nk p beraya umah ko le...

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang