meh klik kat sini!!!..

Rabu, 7 Oktober 2009

Kecian dia!!

Nape dok jauh2 ni????

sungguh aku selesa...

nak kata gaduh x jugak...bila lak kita org gaduh...????bila???

bab tu la yg paling aku x suka...

tp aku mmg suka bab2 cari pasal ni..hahaha..

mmg kegemaran aku..kan..kan.. abg misai..he3

tapi kali ni


kecian sungguh...

badan ye panas...

hidung ye berair...

sejak aku balik dari kerja semlm, abg misai macam nak lari je dari aku...

biasa ye nak manja2 no hal je...


kecian...


abg misai demam....

abg misai diam je...

abg misai x mau mkn...

abg misai x mau gurau2

abg misai x larat nak cakap...


kecian...


selalu ye dia yg layan aku...

semalam aku lak yg layan abg misai...


aku masakkan bubur..paksa gak abg misai mkn...abg misai kata tekak ye x sedap...

lepas makan abg misai makan ubat...tp abg misai susah nak tido...


kecian...


selalu ye pantang apa je yang aku masak..abg misai makan je tanpa banyak soal...mesti licin...


tp hari ni...

kecian..


abg misai kata jgn dekat2 nanti jangkit.kecian kat baby nanti...


tp aku degil..

nak jugak..

nak jugak dekat dgn abg misai...


semalam tengah sakit2 pon abg misai sempat gak layan kerenah aku...sungguh terharu la...uwaaaa...


mlm td badan abg misai panas...aku ambik kain basah, letak dekat dahi abg misai..nampak mata ye merah dan berair..


keciann..


teringat lak petua mak mertua aku...

basahkan kepala dengan air asam jawa...

alhamdulillah..ok dah..x de la panas sangat...


mak mertua aku bila dengar anak2 & menantu2 kesayangan dia demam..risau!!!

huhu..sapa x sayang anak ek...


abg misai cepat la sembuh...

sunyi la x dengar suara abg misai membebel...

x gurau2 dgn abg misai..sungguh sunyi..


mcm ada sesuatu yg x lengkap je...

baby pon rindu kat suara ayah dia...


tgh/hari td call mak kat kg...mintak tolong nasihatkan abg misai g klinik...sbb abg misai susah sangat nak diajak ke klinik...kalau kita yg sakit bukan main..dia la yg doktor ye..myb kalau mak ckp abg misai nak dengar...siap pesan dengan mak..ni rahsia kita berdua..huhu..jgn bagi tahu abg misai yg bini dia yg suruh ckp..huhu...

mak mmg best...huhu...cyg mak!!!

petang nanti nak teman abg misai g klinik...

cepat sembuh ya abg misai..nanti ayg belanja mkn sedap2 ek...huhu...

5 ulasan:

ONE ZABA berkata...

duduk la dalam peti ais...gerenti cepat kebah punya.

alahai abang misai... mengada kau yerkk!!!

@cu SaYaNg berkata...

semoga abg misai cpt sembuh ya..

ujie berkata...

one z..
sekali sekala abg misai nak mgada-gada pe salah yer..huhu

ujie berkata...

acu...
thanks....dh rindu nk tgk abg misai ketawa...

Sunshine in the morning berkata...

hoho..
moga cepat sembuh..
wink..lame x msg akak..huhu

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang