meh klik kat sini!!!..

Isnin, 23 Februari 2009

kesibukan yang melampau..

emm..aku ingat kan dah balik sini boleh la relex..rupa yer langsung x de masa nak mgadap laptop ni..kcian dia x de teman he3...pe nak uat hubby mesti diutamakan..bukan tu je..aku kena uat persiapan kat belah selayang lak..uat kecik2 je tapi macam2 benda yang nak kena bereskan...cuti sabtu n ahad memang aku x rehat langsung...nasib baik ada yang memahami hehehe..leh la tolong2 pe yang patut.

keje baru aku lak x boleh nak on9..membosan kan..email boleh la..nak tunggu member reply berjanggut mnunggu ye...keje memang x banyak.kira ye aku banyak lepak dr uat keje hehehe...tp ok la keje baru tu...semua yer ok...yang penting nak balik cepat2 sbb rindu kat abg misai...alhamdullilah..kami semakin mesra n ttp dengan misi n visi kami hehehe...

pada korang yg x boleh nak borak kat ym tu sori ek..tunggu aku free...:-) tu pon mungkin lepas aku honeymoon...hehehehe.ada sapa2 nak ikut aku g honeymoon ?hehehe meh ler join..hehehe...


*ujie*

9 ulasan:

ONE ZABA berkata...

aku tak nak ikut...kena tunggu je ketibaan pengantin. jgn sampai aku ni berjanggut tunggu udah la.

ujie berkata...

one z..insyaallah...semua ye dah di atur.tunggu time je he3.x sabo nak g gunung..syok2..hehehe

Sunshine in the morning berkata...

hehe..
bese la tu..
bru kwen..(mcmla ati nh ade experience..)
hehe

ujie berkata...

ati...rindu kt ati..

kuIna Jentayutiara berkata...

slamat menempoh dugaan & cabaran rmhtangga, moga tabah selalu.

~Ery~ berkata...

nak ikot....
hehehe..
ery bwk aweksss ery..
hahahahaha

Tie berkata...

Kak tie nak pergi honeymoon gak...

Tapi dgn hubby je laaa, nanti kacau daun je, he he....

sonata anak kancil berkata...

that's how you feel when got married! gi honeymoon pueh2...salam kat oneZ...he he he, habaq kat dia, sonata pun nak suruh dia tunggu atas puncak gunung!

Sunshine in the morning berkata...

waa..beshnye kak..
hehe..bua tgan ane?haha

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang