meh klik kat sini!!!..

Ahad, 13 Jun 2010

Buai Amad Bergerak Sendiri.....

semalam petang...
kuar g cari barang dgn abg misai...pusing2 satu selayang cari benda ni...



.

.

.

.

.

v



boleh tahan gak harga ye...amad puya pasal no hal la.rezeki anak...janji amad leh tido lena...pas ni mmg susah la nak bawak berjalan. kalau nak balik kg mesti kena bawak sekali.nasik baik van kita org besar...macam2 leh bawak.kalau nak balik kg 2-3 hari dah macam nak balik sebulan huhu..bukan ye malas nak buai sendiri...ye la bila amad dah x puas tido, nanti semua benda x kena...malam pulak mmg amad suka berjaga...kalau x cukup tido mcm mana nak membesar dgn sihat kan....



ha...ni la rupa yee...
senyap je amad dok dlm buai..mesti dia igat ayah dia yg buaikan huhu..


puting tu cuma nak bagi dia diam je...time nk tido je bagi.bantal bucuk mesti ada..kalau x de, x lena la tido ye...


ha...kalau dah puas tido x de la amad nak meragam je...leh la main sendiri....
senang ati ibu n ayah..






1 ulasan:

@cu SaYaNg berkata...

ala la..comel nye amad..

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang