meh klik kat sini!!!..

Sabtu, 21 Mac 2009

Anjing Lanun...



korang mesti nak tahu pe kena mgena diantara aku, hubby n anjing tu..?he3..

aku n hubby cukup fobia dgn binatang ni..kalau terserempak dengan binatang yang bernama anjing ni, sah la sanggup patah balik...cari jalan lain..he3...ni semua gara2 sekor anjing berbulu itam putih (lebih kurang mcm gambar kat atas tu..tp besar sikit..) kami gelarkan 'anjing lanun'...anjing lanun tu tak boleh tgk kita org lalu dpn umah tuan dia....mesti kena kejar...kami ni mcm muka penceroboh ker???eee..tolong la..he3..

org kata la,bukan aku yg kata he3...kalau jumpa anjing jgn lari.nanti dia kejar..tp anjing ni tak pulak..suka2 hati dia lak nak kejar org...kalau dah dikejar..aku lari ler..he3..x kan nak bagi free2 je dia gigit.eee..x sanggup la..he3...

kisah malam tadi...

malam td hubby keluar nk g kedai..x sampai 5 minit hubby patah balik ...sbb anjing lanun tu lepak dpn umah tuan dia...siap bawak geng2 lanun yg lain lak tu...mula2 aku nak je gelakkan hubby sbb dulu..dia la yg paling berani...tak takut langsung dgn anjing..sekarang ni..he3....sama2 jadi fobia..n now...kalau nak keluar umah kena bawak senjata(batu besar)..he3 bukan apa...untuk kesalamatan...

*ujie*

20 ulasan:

kuIna Jentayutiara berkata...

bwk senapang la.. kasi tembak sama dia..

sy geli geleman tgk air liur yg selalu berjuntai juntai tu.. isssshhhh

ujie berkata...

kuina ...

woo...pegang senapang pon x penah...

tahu x per..kalau kena x pasal2 kena samak..eee..

Monkey D Luffy berkata...

racun tu anjing...

mencemarkan nama 'LANUN' aku jer

::dazzLaila:: berkata...

mmg ngeri klu kene kejar dek anjing..
(penah alami)
muahahha

ujie berkata...

kapten..he3..anjing lanun tu pon ahli ko ker??hehehe

ujie berkata...

cik dazz..he3..mesti lari tak cukup tanah kan he3..

khairul onggon berkata...

ni lah masalah perumahan kalu bela anjing main lepas jer.. mmg patut la kenak hentak ngan batu besau hahaha...

ujie berkata...

khairul...umah kita org ni banyak anjing...siap leh tubuhkan persatuan anjing jalanan...he3..

khairul onggon berkata...

Kalau mcmtu, ape kata ujie ngan hubby tubuhkan persatuan membaling batu besar kekekeke.. for sure anjing2 tu takut... kekekeke

ku tak sempurna berkata...

keh keh keh...
aku surrender ngan anjing...
ada kalanya dorang kejar sbb nak bermanja ngan kita...
eeeee.... tak sanggupppp :D

ujie berkata...

khairul..hahaha...akan dpertimbangkan he3...khairul akn jd ahli ye kan..kan..kan..he3

ujie berkata...

kalau nak bermanja x per..kena ye yg kejar trus nak gigit..x ke naya..he3...

cIk pEnNa berkata...

hahahaha..ciannye korunkkkk..
tapi,
nak gelak pun ada gak!
heheheh

ONE ZABA berkata...

sebelum anjing tu kejar...ujie kejar le anjing tu dulu.

SRISUFI berkata...

Adeh,

Anjing oh anjing.
Teringat lak pesan ustaz time sekolah rendah dulu. Jika sedang berjalan ternampak anjing meluru ke arah kita bacalah surah AL-LAHAB. tabbad ya da tu... sambil pandang ke arah matanya. Bukan utk anjing je, tok rimau pun sama.


**But kalau Sri....lllaaaaarrriiiiiii

ujie berkata...

cik penna..
oo..gelak kan kita org ek..he3

ujie berkata...

one z..yela tu...asal jumpa anjing lanun tu je nak main kejar2.x da makna yeee..he3

ujie berkata...

sri...x sempat nak baca..he3.igat nak lari selamat kan diri jer..he3

Tie berkata...

Kak tie pun takut anjing...dulu pernah kena kejar anjing..anjing kecik je, hi hi...

ujie berkata...

hehehe..anjing kecik pon geli gak tau..he3

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang