meh klik kat sini!!!..

Rabu, 18 Mac 2009

Penghuni Baru Umah ku....


Aik bila la pulak ada sarang labah2 kat umah aku ni.siap ada tuan ye lagi tu ...he3..emmm..pedulik kan kerana aku masih dlm ketandusan idea...emmm...pe lagi nak taip ek...ok ler..ada mata yg mjeling tu he3..n3 baru akan myusul tp tunggu la ada mood nak menaip ti ek..da....
salam sayang untuk korang yang bernama teman/kawan/sahabat/rakan n yang sewaktu dgn yeee....


14 ulasan:

SRISUFI berkata...

Ui,
mane hilangnye ujie neh? Sonyap je.
haha, labah2 tu petanda baik ujie..

tp, cuaca mendung banyak kt sini


=(

ujie berkata...

sri...entah la sri...terasa ilang sesuatu kat sini..sbb tu myepi he3

petanda baik? pe agak ye ek he3

::dazzLaila:: berkata...

labah2?
ekeke takpe nti umah tu nmpk lagi seni..
hahaha

lamanye menyendiri..
windu bangat sehhh..
kemana menghilang..
hehehe

ku tak sempurna berkata...

hikhikhik...

takde mood nak menaip...

takpe... aku paham...
ko punya mood dah terarah ke lain...
hikhikhik

Monkey D Luffy berkata...

labah2 TRANTULA tu... takotttttttt

sonata anak kancil berkata...

biarkan sarang labah2 tu...kan sama juga masa Nabi Muhammad bersembunyi dalam gua , sarang labah2 ni menutup pintu gua, menunjukkan tak ada orang di dalam gua tu! So,tak jadi masalah kat hang, serupa la tu....hang ada, tapi sibuk dalam "gua" tu...

ONE ZABA berkata...

udah-udah la berkepit ngan abang misai tu... kemas-kemas la rumah pulak.

@cu SaYaNg berkata...

bagus tu labah2 tu tolong jaga umah ko
hehehee

ujie berkata...

acu...tahu x per..

ujie berkata...

one z...he3..jgn jelez..

ujie berkata...

sonata..ahh..ujie sedang sibuk di gua..he3..

ujie berkata...

kapten...ko tkt antu ker??he3x ganas la mcm tu he3

ujie berkata...

kts..ko ni mmg pandai ler..ahh mood aku k arah lain he3..

ujie berkata...

cik dazz..he3..mhilang cari ketenangan..aku pon rindu kamu....

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang