meh klik kat sini!!!..

Ahad, 22 Mac 2009

dari hobi jadi duit



K.L lama...( sebahagian dari koleksi hubby n aku)



Ni la hasil kerja tangan hubby...aku curik gambar ni masa hubby tgh mandi td he3.sekarang ni hubby da kluar..ada hal jumpa cus..

Ha..tu la hasil kerja tangan hubby(abg misai)dulu kami simpan je koleksi gambar k.lumpur lama...dr tahun 1900-sekarang (x ada dulu,x ada la sekarang) ..tu la hasil je..hubby puya idea...so terhasil la button badge gambar2 k.lumpur lama...so lumayan jugak la..dr a-z hubby uat sendiri...da seminggu hubby pasarkan..boleh tahan gak la..pelancong suka benda gini...alhamdullilah..rezeki kami..harap2 berpanjangan..AMIN...

tabik springgg untuk hubby sbb dia tak malu nak promosi kan hasil kerja tangan ye n kreatif ...minat ye aku x leh halang...janji dia happy..aku cuma leh bagi semangat n tolong pe2 yg patut..he3..tolong kacau ahaksss...

p/s : hope hubby teruskan usaha mcapai impian mu..

*ujie*

18 ulasan:

ONE ZABA berkata...

ujie toling urut misai je la....ada ke misai abang misai tu

ujie berkata...

one z...tukar nama la..abg misai da x bela misai ye..ujie da servis hari2 he3..

manje berkata...

salam ziarah

peranan pemberi semangat tu amatlah penting utk sesebuah kejayaan :)

ujie berkata...

manje..

yer..betol..betol..betoll...

Yanmie berkata...

hahahahaa...nk komen pun dh lupa dh..duk bawa ujie pnya komen pada OneZ tu..ehehe..

wah2..nie mesti dah terer bab2 menservis nie yea...hahaha..ops!!

ku tak sempurna berkata...

salute.. salute ngan abg misai tu...
mmg kreatif...

kim salam ngan cik abg eh :D

Monkey D Luffy berkata...

bagus ni buat bisnes... ;p

ujie berkata...

kak yan...

bab tu boleh tahan la..he3..

ujie berkata...

kts...

ujie wakil bg abg x de misai ne he3 (WS....)

ujie berkata...

kapten...he3..nak idup..

kuIna Jentayutiara berkata...

bagus, bagu...
skrang dh dah pembantu mesti makin maju..

::dazzLaila:: berkata...

dasat abg misai..
teruja daz..hahaha

Tie berkata...

Wah....!!

Satu idea yang bagus..!!

Napalah kak tie tak terfikir dari dulu...hmm...kalau tidak , tentunya kak tie dah jadi makcik kaya sekarang ni, kih kih...!!

P/s: Kirim salam kat abang comel (misai dah ilang da...)

cIk pEnNa berkata...

hahaha
ujie jadi tukang kaco aje la ye..
hihihi

sonata anak kancil berkata...

kreatif...saya suka benda2 macam ni! kumpul2,simpan macam2 tempat, macam2 ada...beli 1 / 2 aje, banyak orang beri...souvenir katakan!saya hargai setiap yang dhadiahkan...

DrSam berkata...

bakat dan minat keusahawanan abang comel memang patut disokong dan dikembangkan, terutama didalam situasi ekonomi yang tidak menentu ini.

Saya kagum dan suka tengok orang-orang kita yang menggunakan kreativiti, walupun nampak bersahaja dan 'simple' untuk memajukan diri dan keluarga.

Teruskan usaha itu sehingga mencapai impian!

Sunshine in the morning berkata...

waa..best nye
moga murah rezeki..

rindu kat akak..;DD

DURI PALAS berkata...

Erm..mane dapat gambar2 tu erk.. bagusla korang ni..

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang