meh klik kat sini!!!..

Ahad, 24 Mei 2009

hari minggu kita ke kuantan....



minggu ni aku dan family hubby ke kuantan...
untuk menghadiri majlis kenduri doa selamat di rumah mak cik hubby..lepas je kenduri, aku ajak hubby g cari sata di tanjung lumpur...makan satar panas2 sedap woo....lepas da hajat nak mkn satar..he3...


sambil2 jalan,jumpa lak keropok lekor...beli sikit uat balik selayang...he3


lepas g tanjung lumpur, kami g teluk cempedak..saja ambik angin petang...memandangkan hari pon da semakin gelap...kami terus balik ke umah mak cik...

hari ahad kami habiskan masa g umah mak cik2 hubby..setiap umah yg kami kunjung mesti ada gulai ikan patin..kegemaran family hubby..ops..aku x leh mkn..mmg x minat ikan2 gitu..hihi..



ok la...2 minggu lagi aku g jerantut pulak...pe ada dkt jerantut ek...emmm..ti la aku crita pe aktiviti kat sana ek he3..

minggu dpn nak balik kampung...nak jumpa mak n abah...da rindu sesangat...asik g jalan je sampai nak balik kg pon x sempat..kecian mak abah..dah rindu kat anak n menantu ye huhu..sabar ye mak...kang anakmu balik menemui mu...

p/s:gambar aku mmg x mau tempek lagi kat sini ek..malu ler,,he3

9 ulasan:

haruan tasek berkata...

Amboi sedapnya gulai

Sunshine in the morning berkata...

waaa..
da smpai jerantut meh la ke tekam
hehe

cintaKusayangMu berkata...

wah....bestnye dpt jln2...mane gmbor ujie..gmbor lain2 je yg nmpk..

ujie berkata...

haruan tasek..
he3..x tahu la sedap k tak.sbb x rasa...tgk org lain mkn sampai jilat jari huhu

ujie berkata...

ati..
insyallah...kalau kelapangan akak singgah ek :)

ujie berkata...

qis...
gambar???
x mau letak...kang bising lak diaorg tu malu kata ye huhu...gambar ujie pon x mau letak huhu..belom tiba masanye ujie nak tempek gambar ujie kat dlm ni...huhu

onezaba berkata...

cuti sekolah nanti, kami pong balik jerantut gak. minggu kedua cuti kut.
kalau ada kat jerantut nanti...sms la. kut-kut boleh terserempak pulak.

ujie berkata...

one z...ok...insyallah...kita jumpa kat tgh jalan ek huhu

miEz haNeM berkata...

hi ujie:)
jalan2 cari info :)

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang