meh klik kat sini!!!..

Khamis, 21 Mei 2009

mak cik ooo mak cik....

eh...ada ke patut cakap mcm tu??

he3..cakap pe ek..emm..mcm ni crita ye...

petang td aku rasa kurang sihat..myb nak demam kot (sekarang dah ok)..so rasa x larat la sangat...tekak pon rasa loya je...emm...tiba2 datang sorang mak cik ni menegur aku...dan dgn rasa x bersalah ye muka dia..

dia cuma ckp
''ha.....tu la...''

berdesing telinga aku..aik pe masalah mak cik ni...?pe maksud ye???dr siang td aku tertanya2 pe maksud si mak cik ni??seakan-akan aku yg cari masalah untuk sengaja sakit mcm tu...dia x paham ke mcm mana org tgh mabuk ni??? rasa nak naik angin pon ada...nasib baik aku x melenting...tp aku ttp senyum he3...senyuman yang penuh tanda tanya huhu...

malas nak melayan..lebih baik melayan ahmad huhu...ahmad???sapa ahmad ek??? ahh... biar la rahsia...

pe pon yg terjadi aku kena kuat..myb mak cik tu sekadar cakap-cakap kosong je..cuma aku ni je yg sensetif..huhu.dan aku x boleh merunggut.

sekarang dah pukul 9.30mlm...
eehh...korang rasa tak pe yg aku rasa????
hehehee...

emmm...kalau aku ajak korang nak ikut tak??
emmm..

jom p mkn huhuhu....
lapo la...he3

jom..jom....

10 ulasan:

ONE ZABA berkata...

jgn marah-marah....nanti dpt waris yang bermuka masam je macam muka aku ni ha.

ujie berkata...

one z...he3..tu muka one z tu masam sbb mak one z dulu suka makan asam huhu...

x la marah..tp entah la sekarang ni emosi la sangat he3

Sunshine in the morning berkata...

jgn mara2 kak
xbek tuk kesihatan
hehehe

rindu akak

ONE ZABA berkata...

emosi pembawa budak...gitu la.

abang misai!!! siap kau kalau kau tak pedulikan ujie tu.

ujie berkata...

ati...akk x marah..cuma geram je..mak cik tu mcm la x penah kena mcm akak kena ni ...

emm..rindu ati jugak :-)

ujie berkata...

one z...mmg mcm ni k??

abg misai da byk kali kena..sikit2 merajuk...huhu

cintaKusayangMu berkata...

ujie..mkcik tu agknye xprnh mabuk kot....
sbb dia xpernah dimabukkan..hahaha...
ksian dia...ko bg skit mabuk tu kt dia..bior dia rasa...
qis lak yg emo...geram aku...

ujie berkata...

qis...entah la mak cik tu penah mabuk ke tidak..ujie pon malas nak tanya..uat sakit hati je huhu

Monkey D Luffy berkata...

time berbadan dua memang emosi mudah tersentuh

hmmm

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

ade lecturer ct yg sound ct mcm tu.. "haa..tu la!! kite tgk markah awk nanti". Gulp!!! Skali dpt A- utk subjek die.. lega... HAHA!! Tetibe ct terasa lebih2 ek masa tu?

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang