meh klik kat sini!!!..

Ahad, 17 Mei 2009

hai....

salam tuk semua...
rindu ye kat korang huhuhu..
aku sampai terlupa mana aku simpan kunci umah aku ni..he3 emm...sebenar ye banyak benda yang berlaku sepanjang aku x online ni. antara ye..
berita yang aku n hubby mmg tunggu2...
setahun yang lepas masa bertunang 19/5/08,aku kena tunggu n lalui macam2 dugaan hampir 9 bulan untuk disatukan...
sekarang pon mcm tu..
cuma situasa n kejadian ye yang berbeza he3...
pe ek???
ok la tunggu n lihat je lah yang pasti ye berita gembira tuk aku, hubby n family...maybe ada di kalangan korang dah tahu kan..:-)
ok la da malam...kang aku rajin aku uat la n3 baru he3..tp bila ek..emm..tunggu je la crita lain kali..ni cuma nak sekadar nak lepas rindu je he3..wasalammm...




*ujie*

10 ulasan:

ONE ZABA berkata...

ya..kami tungguuuu!!!

ONE ZABA berkata...

bakal nama utk baby dah rancang-rancang ke belum tu.
nama..RITHUAN pun ok gak..ahakkk!!!

Sulamankasihabadi berkata...

one z...tu mcm nama one z je he3...x best ar..abg misai dah rancang awal da...nama bermula dari huruf A.he3

Unknown berkata...

uji dah nak jadi mak...
he...ingat bagi tahu abang misai.....
harga lampin dah naik
harga susu dah naik
apa lagi yg naik...
perut uji pun makin naik...
he.....he..

kecemerlangan anak2 bermula sekarang.....
dapatkan makanan yang terbaik untuk dia..
bisik kata2 yg terbaik untuk dia.....

Sulamankasihabadi berkata...

jinggo...thanks.
he3..tu da semesti ye..
setiap ibu n ayah akan buat yg terbaik untuk anak ye...

kuIna berkata...

tahniah....

buat la master key.... tak akn hilang dah..

Sulamankasihabadi berkata...

kuina...da buat..master key pon dah ilang mcm mana...he3 banyak sgt benda nk kena igat :)

Sunshine in the morning berkata...

yeah..
da lme akak x post n3..
wee~~
rindu!!

ha..kiriman akak da smpai..
so sweet..
thx akak..
sayang akak

Sulamankasihabadi berkata...

ati..rindu ye akak dkt ati..

he3 simpan elok2 tau tanda persahabatan kita...

sonata anak kancil berkata...

Tahniah ...tentu best punya!

Tq ucap selamat hari guru...

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang