meh klik kat sini!!!..

Sabtu, 20 Disember 2008

Eh..AdA Lg Ni...

Yang berminat dgn sejarah boleh la layan..yg x minat lak...layan jer la ek.





yang atas ni depan Bangunan Sultan Abu Samad..





petaling street la plak....dvd! dvd!...mali..mali




jalan bukit bintang tahun 1950..ujie x lahir lagi ni huhu...





...nun sana kat atas bukit tu la Bukit Aman...Sesuai dgn nama yer "Bukit Aman"





Ni Hospital...tempat orang sakit..






Penjara Pudu kat atas ni pon dh tutup sekarang..ha yang ni ujie mmg x ade kat muka bumi ni...tahun1896..entah2 atuk ngan nenek ujie pun lom de lg kot he3





Sekarang ni Dataran Merdeka dah meriah...dulu,lapang.banyak beza yer...

Okey..ni je la stok yg ujie ada...foto y lain Tungguuuuu....

*ujie*

6 ulasan:

Sunshine in the morning berkata...

salam kenal juga..;DD

erisya nor berkata...

wahhh mana Ujie dapat stok gambo2 tuh? hebat!

ujie berkata...

ujie carik kat stor umah ujie la..he3

- jinggo - berkata...

uji - mana dapat gambar 2 ni.saya copy...untuk kegunaan kelas kenegaraan saya...nanti saya kreditkan nama uji....kalau ada pahala dariNya kita kongsikan

pEnNa berkata...

ujie..bernilai sggh gambo-gambo nih sume tau..
salam perkenalan dr sue..
;)

ujie berkata...

sue..salam kenal dr ujie jgk...

jinggo..ujie dapt gambr2 ni dari koleksi yg ujie simpan n dr member2 cyber..he3

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang