meh klik kat sini!!!..

Jumaat, 19 Disember 2008

Kuala Lumpur...Senyuman mu

Nie lah koleksi gambar2 k.lumpur tahun 1870-1926 yang ujie masih simpan..kira nasib baik la ni dpt gambar2 ni.bukan senang nak tengok gambar macam ni sekarang..walaupun ujie bkn lahir kat k.lumpur,tp minat gak la simpan gambar2 macam ni...jom kita layan...
t-shirt printing
sumber rujukan







banyak lagi, tapi takut ada y bosan jer nak tgk byk2..x pasal2 jd juling.layan jer la yg ni dulu..huhu3 .beza kan K.L dulu gan sekarang..sekarang ni nk msuk K.L bkan main jem yer..alahaiii...


*ujie*

5 ulasan:

Desperado berkata...

Salam ziarah ujie...
Gambor2 nie lagi best kalau di bandingkan dengan suasana yang baru dan yang lama...
baru nostalgik!

Daddy Cool berkata...

Salam Malam...

ujie berkata...

Desperado...salam kembali

Daddy salam pg....he3

- jinggo - berkata...

saya senang dengan gambar2 diatas...tidak ada yang dulu mana mungkin ada yg sekarang kan......

mytee berkata...

Jinggo..ye sokong pendapat jinggo tu

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang