meh klik kat sini!!!..

Khamis, 2 April 2009

Klinik , Doktor n Aku...


gambar Hiasan

Hari ni da masuk seminggu aku sakit .dalam sakit2 ni pon g keje jugak...semalam baru aku berani kan diri g klinik...aku org yang paling malas nak g klinik...atas sebab2 tertentu..he3...semuanya bermula dari doktor yang aku rasa kureng betolnya..janji masyukkk jer...

cerita 1

bulan lepas aku da terkena dgn sorang doktor ni di klinik p......masa tu aku sakit kepala. ada ke patut dia kata aku ni sakit mental.setahu aku dalam keturunan aku x penah ada yang kena sakit mental ni he3.....gila betol la doktor ni..aku tengok doktor ni pon tak de selera..gaya rambut nya yang panjang n berikat itu sungguh myakitkan hati aku.langsung x ada gaya seorang doktor..aku rasa doktor tu yang sakit mental...bukan ye aku..yang peliknya ramai lak yg suka g klinik ni.sekarang baru la aku tahu yang klinik ni jual mc...aku dpt tahu tu pon dari sumber2 yang aku boleh percayai la...cissss..sungguh kurang sopan betol...menipu...itu la kali pertama n terakhir aku g klinik tu..

cerita 2

Klinik yg kedua,klinik R....sejak aku dok selayang ni ada lah 2-3 kali aku g klinik ni...naik muak aku dengan jawapan ye...asik2 salah urat.sakit x leh bangun pon salah urat gak.. pelik la..3x g 3x la jawapan yang sama...bayar je mahal...

Sebelum ni bukan x mau g klinik kerajaan,memikirkan terlalu ramai org.malas nak menunggu terlalu lama…

cerita 3

Berbalik pada tahun 2007.masa tu aku diserang demam denggi..kira serius gak la..daftar pukul 2 petang,dpt rawatan pukul 11mlm...korang bayangkan 9 jam aku menunggu.membuatkan aku fobia...

dan sekarang ni...

da kawen kena gak paksa gan hubby...he3..kalau sebut je klinik,mcm alasan yang aku berikan...

sekarang da x leh bagi alasan kalau dah kena paksa...kena g jugak...lebih2 lagi klinik kerajaan sekarang ni dah bukak sampai pukul 9mlm...so x de masalah dengan doktor2 yang kureng betol tu...he3..puas hati bayar seringit je..janji dpt ubat n cepat elok he3..bak kata hubby jimat...he3





*ujie*

6 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

buruknya pengalaman ko kat klinik... huhuhu

cIk pEnNa berkata...

x sehat?
g klinik?

apakahhh??
jeng..jeng..jeng..

hihihi
;)

Sunshine in the morning berkata...

sakit ke kak..

moga cepat sembuh..;DD

kuIna Jentayutiara berkata...

bykkan rehat yer...

ONE ZABA berkata...

doktor tu meniru masa peksa... tu je yg boleh buat diorang jadi doktor.

tak sehat ada makna ke tu , ujie... tak sihat buatan org kut (abg misai la tu)...heee...heeee

cintaKusayangMu berkata...

betul..betul..betul..g klinik kerajaan lg bgus...

tp mummy qis slalu bawa anak2 g private clinic sbb nk jmpa pakar...cpt skit..bdk2 ni klu tgu lama2 kang meragam la plak...

baru ye menggagau xtentu arah...

sape yg ssh??aku jugak...

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang