meh klik kat sini!!!..

Rabu, 22 April 2009

KENANGAN MAJLIS KENDURI UMAH HUBBY 1...

ni cerita 2 bulan yang lepas..majlis meyambut menantu he3...majlis kecik je..jemput sedara mara terdekat je...tp meriah..he3..




yang ni bukan mak andam...tak de sijil yang ditauliahkan untuk dia he3..ni adalah adik no.2 hubby...juru solek x dapat datang atas sbb2 tertentu..kucing dia beranak kata ye..he3..so x tahu la pe jadi kat muka aku ni..hantam saja la...he3





hubby tgk pun risau he3..bepeluh menunggu he3..





ni adalah mak n papa hubby..(mertua aku)satu dari kiri dan 3 dari kiri kalau korang igat lagi cerita dulu2, mesti ada keluar muka papa hubby ni..sbb dia ni dulu aktif berlakon mcm2 cerita..(sayang saleha, uda dan dara n lain2 aku da lupa ler )..he3...sekarang tak lagi...





korang kenal tak sapa tu??he3..artis vateran datang memeriahkan majlis..yang dalam gambar tu 2 dari kiri tok ki hubby...


(GAMBAR X ABIS TEMPEK LAGI KAT SINI..PC DA PENING..)

BERSAMBUNG.....HE3

14 ulasan:

Sunshine in the morning berkata...

hehe
ane pic akak n hubby?

ujie berkata...

ati...
x sempat nak tempek..kita tunggu sambungan part2 ek hehehe

ku tak sempurna berkata...

abu bakar juah ke tu??

tak igt la nama pelakon baju kuning tu...

ujie berkata...

kts..ahh..abu bakar juah...yang sebelah tu wife dia..

alif-mikail berkata...

mana gambar2 lain? cepat update!

termasuk kad kawen..

cintaKusayangMu berkata...

ujie...pak mentua mu itew pelako ka??wa..manyak glamer la...best...
ku knl baju kuning tu..dia slalu berlakon jd jahat...hahaha

tq ujie...ntah pe agknye yg mu pos ke mummy qis ni hah....
tq again..

ujie berkata...

alif mikail..kad kawen uat pe..dah lepas pon he3

ujie berkata...

qis..kasihmu diterima :-)

sonata anak kancil berkata...

Masih semerbak lagi bau bunga rampai...

™سوفي berkata...

SEMOGA BERBAHAGIA ujie....

ONE ZABA berkata...

kira ujie tu dah masuk keluarga artis la tu

DrSam berkata...

inai masih merah dijari
semoga kasih kekal abadi

DrSam berkata...

inai masih merah dijari
semoga kasih kekal abadi

@cu SaYaNg berkata...

uish..baru aku tau
rupa nye ko nie menantu pelakon ye...hehehhe

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang