meh klik kat sini!!!..

Selasa, 1 Disember 2009

Minggu ke-34

Minggu ke-34

Bayi

Berat badannya semakin bertambah. Matanya mula sensitif terhadap cahaya. Kening dan bulu mata kini sudah cukup matang dan mata janin kini sudah pandai berkedip-kedip. Sekiranya janin adalah lelaki, testisnya mula membentuk dengan sempurna.


Anda

Tekanan darah mungkin akan meningkat agak tinggi. Jadi, jaga sedikit perasaan dan emosi pada peringkat ini.


-->(emm...hehehe..)

berat badan semakin bertambah....termasuklah berat badan ibu ye..he3..bayangkan dari 58kg naik 77.6kg....wa...tersangat la naik huhu..mana tak ye dua minggu mesti naik sekilo...ni kalau nak tunggu 9 bulan sah la..sampai 80kg..abg misai selalu tanya..boleh ke turun balik berat badan tu?hehehe...tu soklan yg mmg aku x boleh nak jawab..tgk la nanti ye he3...


p/s : kepada temanku yg bernama aisyah...

due lagi 14 hari lagi kan? aku doakan selamat semua ye n dipermudahkan segala urusan...pe2 jgn lupa roger2 kat aku ek..miss u!!!






10 ulasan:

- jinggo - berkata...

sedih dan rindu dengan suasana tu.....
sebagai lelaki dan ayah - saya dah tgk semua cerita tu.
itu yang manisnya seorang ibukan.....
semuga hari2 seterusnya..
dipermudahkanNya.

Sulamankasihabadi berkata...

jinggo...
usah sedih dgn kisah yg lalu...setidak ye jinggo lalui semua cerita tu dgn satu pengalaman yg terlalu manis utk dikenang...

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

salam...saya asal 48 kg jer sebelum mengandung...lepas 9 bulan berat badan saya naik 80 kg...lepas bersalin berat turun 68....sekarang 65...susah la nak turunkan berat badan....makin selera lagi ada la....

Sulamankasihabadi berkata...

alimaz...
ws..

ye ke...ish mmg merunsingkan hati ku ini..he3

tp kalau selera je tu hati senang x pe gak huhuhu...

cintaKusayangMu berkata...

ujie..kjp je dh nk due kn..xpe..semntara ni leh mkn ape2 je..kang dlm pantang xleh mkn mcm2...puln

Sulamankasihabadi berkata...

qis...

mmg la boleh mkn pe je..tp abg misai tu..tu x boleh..ni x boleh..tension..huhu

ONE ZABA berkata...

ala, bukan susah nak turunkan berat badan tu. ujie makan je hati berulam jantung. mesti susut punya la. cuma yang susahnya nak bagi makan hati berulam jantung tu je.

Sulamankasihabadi berkata...

one z...
huhu makan hati berulam jantung???
x mau ar...

x pe kalau pisah dgn abg misai 2 bulan nanti leh kurus balik kot..he3..leh percaya ker???he3

eiza in the house.. berkata...

Salam,
selamat berkenalan juga utk anda..
terima kasih sudi singgah blog sy..
semoga semua selamat ye..:)

Sulamankasihabadi berkata...

eiza in the house..

salam kenal...selamat datang ke sulamankasihabadi..:-)

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang