meh klik kat sini!!!..

Khamis, 3 Disember 2009

Umah X Da Air...


eeee...yg pasti air paip kat atas tu bukan air paip dr umah aku...air paip kat umah aku berkarat..kotor...sejak banjir hari tu air paip kotor la sangat..nak mandi pon geli...huhu
tadi abg misai mesej, dia kata hari ni kat umah x de air...x mandi lagi huhu..kecian mesti bucuk..he3..arap2 jap lagi air dah kuar.. leh la abg misai mandi sebelom ambik aku balik kerja nanti...








11 ulasan:

ONE ZABA berkata...

alahai kasihannya. meh bawak baldi sini. tampung air hujan. sini tengah hujan sakan.

Sulamankasihabadi berkata...

one z...
mandi air ujan x demam ke nanti???he3

ku tak sempurna berkata...

sama la kita...
kat sini pun dah dua hari kejap ada air, kejap takde...
pastu air berkarat kan main...
rasa tak lalu nak mandi... tapi terpaksa...
issshhhhh... sabar je laa

@cu SaYaNg berkata...

umie,
umah ko kena banjir gak ke?

azieazah berkata...

Jika kerap jadi gitu, mesti ada alternatif lain kan? Takung lebih skit ler air..

letrik takda, leh lagi, tapi kalu air takda, payahhhh....

Sulamankasihabadi berkata...

kts...

kat area umah kts pon sama ke?he3..senasib la kita ek..

Sulamankasihabadi berkata...

acu...
bila pulak lak nama aku tukar umie ni?he3..

aah umah aku pon kena banjir..

Sulamankasihabadi berkata...

azieazah...

dah takung...tp abg misai yg rajin abiskan huhu..x mau isi balik he3..

Isma berkata...

Memang susah kan takder air?

Sulamankasihabadi berkata...

isma...mmg susah.mati akal dibuat ye

KizZ berkata...

alaa siannya...xnak main2 ujan eh...hehe

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang