meh klik kat sini!!!..

Selasa, 21 April 2009

Hubby Tahu la!!

jam menunjukkan pukul 4.15 petang...keja x siap lagi..asik2 salah..susah betol nak puaskan hati org atasan ni..he3..nama pon keje..bertindak mengikut arahan..

x seperti biasa, hari ni hubby yang jemput aku balik keje sbb kawan sekerja ku kursus selama 3 hari...so selama 3 hari la hubby kena hantar n jemput aku kerja..so ada peluang la nk datang keje lewat sikit..sbb naik moto he3..kalau naik kete x leh lewat seminit...

turun je opis, hubby dah senyum2...nampak ye penat menunggu..terlewat sikit..ampun..x sengaja terlewat..he3.kerja harus di selesaikan...

dalam perjalanan balik aku selalu berangan..hari ni aku berangan nak makan rojak..alangkah sedapnya kalau dpt rojak dgn cendol petang2 macam ni he3..tiba2 hubby bersuara...''..pe kata kita beli rojak...'' ha???mcm mana hubby tahu ni?rasanya aku senyap je dok belakang ni..he3..pe lagi senyum melebar la...x yah minta hubby da tahu...

emmm.. sehati sejiwa....emm..sejak aku kenali hubby dulu..mmg aku dah perasan yang hubby seakan tahu isi hati aku...senang keje aku..x yah merenggek nak minta itu, minta ini...he3...hati aku leh tolong sampaikan kat hubby he3.

p/s : pas ni nak berangan yg best2 la..he3

*ujie*

10 ulasan:

cIk pEnNa berkata...

uihh beshnye!
abang misai..
bagus ye jagan ujie baik2..
hihih

;)

ujie berkata...

cik penna...dah janji sehidup semati..susah senang bersama..mesti la kena jaga baik2 he3

ku tak sempurna berkata...

bestnye... berangan je,
PLING! PLING! terus dpt...

jeles ai taw..

hikhikhik

ujie berkata...

kts..he3..syok tau

@cu SaYaNg berkata...

uiks...cam ngidam je nie..
ada apa2 ke wei...

ujie berkata...

acu..hai la acu..mana ada..aku selalu mcm ni...benda lain x de asik nak mkn je..he3

alif-mikail berkata...

rojak memang sedap dimakan..

tapi..

kalau belanja saya makan lagi sedap..

siyes..

Sunshine in the morning berkata...

waa..best nye akak..
pasnh berangan la g travel best2 lak.
hehe

ujie berkata...

alif mikail...he3..belanja?suka dgr pekataan tu..sbb ujie pon lebih suka org belanja ujie hawaawa

ujie berkata...

ati...x mau la berangan ye begitu..pokai abg misai kang he3

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang