meh klik kat sini!!!..

Khamis, 8 Januari 2009

Apo Kono Eh Jang...

petang semalam....

kebetolan pada masa yang sama aku terima 5 sms dr teman2 ..he3 berpakat kot dia orang ni..maksud yer sama cuma ayat yer lain nak tahu pe dia org taya?cuma ada 1 yang menarik perhatian ku...

''ujie rindu ler'' ahaksss...ada gak org yang nak merindui aku ni...hu3.

Dia taya ''bila nak kawen''...(mmg dia tak tahu yang aku nak kawen pon...)he3 saja nak uat kejutan elektrik...ha3

aku balas...''entah ler.x ada org berkenan kot'' ahakksss...(x baik menipu kan +dosa aku)

dia balas ''ko tu memilih..pilih aku kan senang'' ahaksss...aku lak yang terkena kejutan tu...sambil senyum2 kambing..aku balas...


''ko bukan idaman aku...ha3'' jahat yer aku..pengakuan berani mati ni...


ops...dia merajuk kot..alahai...aku cuma gurau jer sbb dia pon kuat gurau...


1 jam kemudian...''nasib baik ko x pilih aku..sbb aku pon x teringgin nak kawen lagi...''ahaksss...


aku balas ''apo kono eh jang...he3'' (anak jowo ckp nogori he3)penutup sms petang tu...


p/s: lagu ni khas tuk dia n mereka2 yang berperanggai seperti dia..ahakssss...(gurau jer)..layan...


*ujie*

21 ulasan:

Sunshine in the morning berkata...

hehe..
memilih2 pown..da xlme ag..

ujie berkata...

ati..ahakss...dia tak tahu akk nak kawen la..he3

Sunshine in the morning berkata...

waa...
scandal ek?
hehe

ujie berkata...

ops...mana ada..rahsia tau.abg misai tak tahu..ahakssss...setia pd yang satu...ha3

- jinggo - berkata...

he...apo kono eh jang...he3.soronoknya baca N3 ni...kesian kawan kita tu. Tapi nasih baik dia tak nak kahwin lagi.....

kalau saya : orang cakap macam tu : dahlah....seram !

ujie berkata...

jinggo...geram?ahakss...sabo jer la..sabo tu kan sebahagian dr iman..:)

sakurasa 2 berkata...

salam zizrah

Monkey D Luffy berkata...

malang sungguh mamat tu

ujie berkata...

luffy..dia x malang tp dia bertuah sbb dia lah mangsa kejutan elektrik ahaksss...

pEnNa berkata...

hahahahaha ujie!
apo kono ekau daro??
hahahahha
setia pada abg misai ye?
;)

ujie berkata...

aahh penna..mesti la setia.pasangan sehidup semati tu...he3

pEnNa berkata...

wawawawa!!
hahahhaa
sehidup semati ok..
hehehe
;)

DrSam berkata...

lama tak dengar lagu apo kono eh jang..

naz ilyn berkata...

salam..

jangan bermain api nanti terbakar jari

ujie berkata...

penna...chenta penna tu cinta sehidup semati tak..he3

ujie berkata...

drsam...hu3..lagu ni khas tuk yg blom kawen mcm ujie ni ahaksss...

ujie berkata...

naz ilyn..ler..sapa sruh main api..kita org kwn.mmg selalu bergurau begitu.entah2 kat luar sana ramai aweks2 dia .he3(x baik aku ni ha3)

khairul onggon berkata...

Bukan kejam.. tapi Nakal... hehehehe...

anntaj berkata...

best..
:)

ujie berkata...

khairol...awk ler kwn yg memahami..betol2 bkn kejam tp nakal..suka mengusik..he3

ujie berkata...

anntaj...best?he3 jgn uat mcm ni kat kwn baik awk lak..kecian dia ti ahakss..

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang