meh klik kat sini!!!..

Rabu, 28 Januari 2009

MinGGu Terakhir....

minggu ni adalah minggu terakhir aku di sini..aku akan bawa diri meninggalkan orang yang aku sayang uat sementara waktu..ahakkkss..sepatut yer kalau ikut pantang larang x leh jumpa 40 hari..tp aku try uat la...x jumpa selama 14 hari..ok la tu kan..he3...tu pon da kira nasib baik aku dpt keje lain.boleh la balik kg awal..tolong2 mak abah kat kampung tu..ok gak tu kan berjauhan gan abg misai..biar rindu-rinduan gitu he3...(gatal ek)..hahaha..

seperti biasa aku n abg misai guaru2 manja gitu sambil borak2 pasal mengitung hari ni..so kita org sama2 la g belik2 kelander tu he3..tinggal 18hari lagi.agak2 dua minggu lebih jer..he3...

masing2 senyum he3...senyuman yang penuh makna tu hahaha...terasa lambat je hari2 yang berlalu...kalau la boleh aku n dia putar kan masa tu biar semua yer berlalu cpt...kalau dulu kira bulan...sekarang kira minggu..jap lagi kira hari...pastu kira jam...ha pastu kita minit n pas tu kira saat lak..he..panjang lagi yg kena kita org lalui tu....emmmm...sabo2...

dengar perkhabaran dr kampung, khemah dah siap di dirikan...periuk belangga pon dh siap di bersihkan..bas dh disewa..hantaran semua yer dia siap.org kampung dah dipanggil meting..teruja pulak aku mdengar yer he3..

debaran kian terasa...so tinggal 4 hari aje aku dok selayang ni sebagai status bujang..pas ni dtg balik kat sini dgn status sudah berkahwin ahakss...dua alam yg berbeza...:-)

permulaan tahun 2009 yang cukup baik...semua yer berkat doa mak,ayah,family n member2 aku..mekasih u all..


*ujie*

25 ulasan:

fazemy berkata...

hehe..sronoknya dia nk kawin dah...tahniah!tahniah!

ujie berkata...

fazemy..mekasih...:-)

- jinggo - berkata...

Mmmm - tadi jumpa seorang kawan yg duduk satu taman perumahan dengan abby - norman dulu...kata diorang : hari2 norman tu kena maki hamun....boleh dengar dari jauh...

Mmmm - patutlah.

Moral : dah nak kahwin - jangan meninggi suara pada suami.....

itu aja.he....he....

@cu SaYaNg berkata...

wei ujie..makin galak ko skrg nie ek..
hehhee...tp aku faham org yg menghitung ari mmg mcm tu...walau pun aku x lum ada pengalaman nye lagi..hehhehee

Tie berkata...

Hmm....memanglah seronok nak hidup bersama orang yang kita sayang... tapi ianya hanyalah satu permulaan...

Hidup berumahtangga kena banyak bersabar, terimalah pasangan kita seadanya dan paling penting percayalah padanya dan tunaikan tanggungjawab kita sebagai suri, ye...hi hi..

Zahari Ismail berkata...

bestnye

Sunshine in the morning berkata...

wee..tahniah kak..
moga bahgia ngan cik abg misai ek..
jgn lpe ati..hehe

sonata anak kancil berkata...

selamat menyulam kasih abadi...

cIk pEnNa berkata...

sonok nye..
ujie dah nak tawen..
hihihi
insayAllah nnt sue gan chenta datang ye..
;)

khairul onggon berkata...

aiks?? kan dah kawin ke aritu?? hehehe.. salah info.. selamat pengantin baru ye ujie...

ujie berkata...

jinggo..terima kasih ats nasihat mu...:-)

ujie berkata...

acu..klu ko phm x per..aku suka gan org yg memahami aku ni ahakss...

ujie berkata...

tie...thanks...akn ujie igat tu :-)

ujie berkata...

zahari...he3..best la ni asik mghitung hari..

ujie berkata...

ati..akak x akn lupa ati.sory pg td bz sikit sbb ramai customer.lain kali kita ym ek

cyg ati ...:-)

ujie berkata...

sonata..selamat la semua yer..

ujie berkata...

cik penna...ti jgn lupa jemput kami ek..he3..jgn senyap jer ek..

ujie berkata...

khairul..adoi bila lak la ujie kawen..lom lagi la..masih mgitung hari he3...

Monkey D Luffy berkata...

tahniah

DrSam berkata...

semoga semua perancangan berjalan dengan lancar.

ONE ZABA berkata...

usah bilang hari la ujie....kira jadi je.

ujie berkata...

one z...jadi mmg la jadi..tunggu time tu lambt bebenor..he3

ujie berkata...

dr sam..itu la yg diharapkan..berjalan lancar..

kuIna Jentayutiara berkata...

tgh menghitung hari bahagia yer... insyaAllah akan datang selamat & sempurna semuanya..

dayenpanthepucca berkata...

tahniah =)

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang