meh klik kat sini!!!..

Ahad, 4 Januari 2009

SeLaMat BerHujung Minggu

Hari ni tanpa aku sdari hanyal tinggal 42hari lagi...eh dah macam orang berpantang lak..ahakssss....tp apesal lak aku yang x senang duduk ni...ke sana x kena ke sini pon x kena...aku sebenar yer tak tahu ler....hai pening2

buntu pala otak aku nak pikir macam2 cuti dah ku ambil...10 hari jer.tp kena lak ganti.adoi..bila la pulak aku nak ganti cuti.macam biasa kena denda.bos aku ni mgada lak dia nak suruh aku ganti cuti tu..alahai mcm mana aku nak bagi tahu kat emak aku yang aku cuti tak lama...bising la dia ti.sapa la yang nak tolong dia mengemas kat umah...eee pening2

tukar tajuk ler...uat pening pala jer crita passal cuti2 ni...



ha..ini aja la yang aku sempat beli bunga telo gan paper beg...tu pon mak aku cakap tak cukup lagi..layan jer la kehendak mak aku tu..x leh membantah.kecik ati dia kang.biasa la.anak dia ni jer yang last perempuan. x tahu la gempak mana yang mak aku nak uat..he3 warna ijau..itu la tema kita org..



emm..nak tahu sapa kah pasangan tuan umah ni kena tunggu...identiti masih dirahsiakan dr pihak2 tertentu..he3 dia dikenali dgn abg misai(misai yer x akan berani tumbah sbb aku dh sembur racun rumpai ahakssss....)

kad aku telah aku pos kan.terawal lak ek aku poskan kad2 tu..tuk member2 aku kat dlm ni pon aku akn jemput gak..tunggu..scanner kat umah aku rosak lak..relex...aku pasti jemput korang semua tuk memeriahkan majlis aku yang ala2 mawi kawen tu ahaksss..(perasan lak aku ni)...ape2 pon selamat berhujung minggu tuk korang semua...





*ujie*

17 ulasan:

pEnNa berkata...

waaa....org tuh dha nak tawennn..
hehehe

ujie berkata...

huhu..ye la.dah tua.tunggu putera dari kayangan x sampai2 yang sampai putera dr selayang ahaksss...penna bila lg.

ONE ZABA berkata...

dah nak KAWENNNNN... TAHNIAH la ujie... moga yang ditunggu tu selamat tiba dan berlalu dengan selamatnya. Mai la atas gunung ni honeymoon. Tak da sapa nak kacau. Sejuk-sejuk sini ni...bests wooooo....heee...heeee

pEnNa berkata...

oppsss...penna bile lg??
hehhe
tggu la ujie selesai dulu..
hahahah
;)

azlin hashim berkata...

Salam ujie.. rindu nya kat sahabatku yang sorang ni.. Ujie, minta maaf bebanyak, agak jarang meninggalkan jejak di sini.

Congrates! dah nak kahwin, thanks ujie, kad kahwin ujie lin dah dpt tempoh hari. Insya Allah kalu tak ada aral lin mmg akan sampai majlis ujie. Macam yg ujie pesan, 3 hari 2 malan lin bertandang majlis uji nnt... haha...

Sunshine in the morning berkata...

akak..
sory xdpt jmpe..

brg tuk 15/2 ek..
hehe

mountdweller berkata...

Salam Ujie.

Terima kasih kerana menjengok blog unckle.

Tahniah kerana akan menjadi Raja up.. Permaisuri. Semoga hidup akan bahagia ke akhir hayat.

Monkey D Luffy berkata...

wah nak kawen dahhhhhh! aku bila lagi ni

dayen_pinkpanther_pucca berkata...

waaa beshnya kawen2...tahniah kak ujie...jgn lupa jemput tau...lalala...

ujie berkata...

lin...ujie pon rindu kat lin...insyaallah panjang umur kita jumpa 14hb ni ek...member2 lain pon insyaalah akn dtg kita leh la sama jumpa dia org.rindu yg teramat sgt dgn korang tau..pe2 pon thanks ek..maaf sbb kad x by hand...

ujie berkata...

ati..x per...lain kali kita jumpa ek.thanks msj td

aahh barang tuk 15hb tu..tu je yg sempat dibeli..he3

ujie berkata...

luffy...azam nak jadi romeo yg romantik kan..insyaallah akan dtg luffy pulak ek..

ujie berkata...

mountdweller...mekasih sudi singgah.thanks...ek

ujie berkata...

dayen...insyaallah kengkawan x akan ujie lupakan...jumput semua datang..x dapt g n9,g kat selayang pon boleh..he3

ujie berkata...

penna...lepas ujie penna kot..he3 jgn lupa ujie ti ek..chenta tu kang kena kebas lak tunggu lama2 he3..eh terbalik lak..huhu

ku tak sempurna berkata...

ehem ehem...

macam pernah kulihat gadis itu...
tapi di mana ya?? :D

congrats... nanti jgn lupa bg kad eh...

ujie berkata...

eh..KTS...huhu...jumpa dlm mimpi kot..ahaksss...ok x akan lupa puya ler la..he3 tungguuuuu..

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang