meh klik kat sini!!!..

Rabu, 7 Januari 2009

Ops..TER gada-gada Pulak



hehehe..semua ni bermula dengan sang Nyamuk yang sangat kejam..ahakssss...

pagi tadi bangun jer dr tido abis badan aku kena gigit oleh sang nyamuk..mentang2 la darah aku ni 'darah manis'.tanpa belas kasihan dia telah mgigit di muka comel ku ni he3 (perasan jer lebih)...tp yang paling teruk kat belah tangan...oleh kena kulit aku ni sensetif dgn gatal2 ni so,menjadi2 la gatal yer tu..ha3(bkn org yer yang gatal)

kebetulan abang misai ni dok sebelah umah ku ajer..sempat la nak intai2 ahaksss....tp pergerakkan sentiasa di awasi oleh 'MIL' (bakal mak mertua aku ler)

tektik baru nak kena kan si dia...he3

sms''mula2 merengek..pas tu mengadu gatal''..he3.saja nak mengusik dia n manja2 .dia ckp ti dia bawakkan ubat..he3

15mint kemudian......

dia datang bawakkan air panas..adoi..ni nak membunuh ni...ha3
dgn senyum pahit..aku cakap x yah ler..gatal dah ilang hahaha..

rupa yer dia nak basuh tangan aku dgn air suam tu ilangkan gatal2.kata yer ti tangan aku jd kudis mcm mana nak naik pelamin..he3 selamat aku..klu tak dah jadi kes dera...kekadang mengada x bertempat.nasib baik abg misai org yer cool...layan ajer kerenah ayang dia ni..he3...

p/s: korang jgn buat mcm aku ni kena jer mod x baik abis ler korang ahakssss...

*ujie*

24 ulasan:

Aimanis berkata...

samalah kita..tak tau la awat nyamuk terpikat sangat..huuhu..selamat bahagia..

ujie berkata...

aimanis...x der sapa nak terpikat kat kita selain NYAMUK..ahaksss..

u to selamat la semua yer..

Tie berkata...

Amboi...bukan main lagi...

Esok2 bila dah dpt lesen, boleh buat gitu lagi ke?? Harap2 makin bertambah mesra, ekk...

ONE ZABA berkata...

ujie....lum kawen je tu. Dah kawen sok, tau la ujie nanti. Abg misai tu buat tak tau je....heee..heee... tunggu la.

ujie berkata...

tie..he3 gitu ler yg diharapkan he3

ujie berkata...

one z...dulu one z mcm tu ker.insyaAllah tidak kot..sbb ni la cinta dia selama 36thun mencari hehe..klu dia x jaga lari balik umah mak..ahakssss...

::SRISUFI:: berkata...

salam....

heheheh...darah manis nih mmg idaman mak nyamuk ler....dah baper gelas agaknye darah kena hirup dek nyamuk tu??

uhhhh maaflah nyamuk...sungguh tak suka akan dikau...

ujie berkata...

ahakss...malang sungguh nasib mu nyamuk..sri yang comey tu pon x suka akan dikau ha3

@cu SaYaNg berkata...

jeles nye acu...hehehehee

Monkey D Luffy berkata...

ewah3.... bermanja2 ko yer

pEnNa berkata...

waaa..
ujie..
nak bermanja2 ye?
hehehe

Ujie..hehehe
sue nye chenta ok aje..
hehehe

✖cikin✖ berkata...

ujie...
ni gatai ngade2 nk manje la neh
sweet btol
hehehe

naz ilyn berkata...

salam...

bertuah lar badan dapat bakal mertua yang sayang kat kita... tak lar dah kawin nanti asyik makan hati jer... tapi untung pe dapat makan hati ada orang tu asyik makan tulang jer... hahaha.

ujie berkata...

acu..jgn la jelez..entah2 acu lebih2 agak yer ahaksss..

ujie berkata...

luffy...pe nak uat.tu la tempat bermanja ha3

ujie berkata...

penna...bagus2 ti penna manja2 lak gan chenta penna tu ek..:)

ujie berkata...

cikin...ahaksss....tektik baru nak bermanja tu..

ujie berkata...

naz ilyn...tahu x per..ujie x makan ati..pon x makan tulang asik dapat makan daging jer..he3..nasib ku baik dapat MIL baik hati n cyg kat menantu sulung dia he3

dayen_pinkpanther_pucca berkata...

waa...sonoknye manje2...he3...

ujie berkata...

he3...(senyum malu2) mesti la sonok...

khairul onggon berkata...

hamboi hamboi... hehehe..

ujie berkata...

khairul..he3 jgn jelezz...

cintaKusayangMu berkata...

amboi..bkn main lg dia ye..dok nk bermanje2 ngn abg misai dia tu....hehehe

ujie berkata...

cintakusayangmu...saja jer nak menguji sejauh mana sayang dia ahakssss...

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang