meh klik kat sini!!!..

Isnin, 19 Januari 2009

WARKAH UTK SYG

WARKAH UTK SYG

Sory klu mggunakan blog syg utk meyatakan rasa syukur yg teramat sgt, mmg b pernah berjanji suara hati ini hanya utk syg, tp hari ini b hanya mahu berkongsi bersama teman2 syg disini yg setia menemani syg ... kwn2 syg kwn2 b jugak...

B bersyukur dipertemukan dgn syg,walau mmg b sedari kesenjaan usia b seakan penghalang hubungan kita pd mulanye,syukur pd mu YaAllah dikuatkan Sulaman Kasih ini sehingga ke hari ini...kita bertatih bersama ketika mula2 menyulam ikatan kasih kita ini..dan hari ini kita bersama sudah hampir smp ke kemuncaknye.. tiada lah erti ikatan ini andai tiada keikhlasan ...kerana keikhlasan yg murni itu lah kita berjaya megharungi ranjau cinta yg tak kurang hebatnye(biarlah menjadi rahsia antara kita)... andai kwn2 syg mengatakan bahawa hubungan kita sungguh mudah katakan pd mereka 'tidak semudah yg dilihat'...

B bersyukur kerana syg sudi menerima pelawaan b utk berjumpa buat kali pertama, kerana disitulah segala2nye bermula...smp sekarang kadang2 b merasakan semua yg berlaku antara kita seolah2 mimpi indah b....walau b tak meletak harapan yg tinggi dlm hubungan kita pd awalnye namun semua itu berubah takala b terpandang wajah syg buat pertama kali....sbb ada sinar cinta dlm diri syg..

B bersyukur kita sudah semakin hampir utk menyempurnakan Kasih kita...walau dulu pernah terunkai sulaman itu namun kini semakin teguh bersama ikrar kasih yg kita pateri bersama...jalinan cinta kita kini menular dan menjalar kesegenap ruang kasih kita..b x akan persiakan cinta kita...

sebenar yer b dah sedia sebuah mahligai yang paling indah dalam hati b hanya untuk syg seorang dan kerana ia ye terlalu indah sehingga x terlihat dgn mata kasar...tak terucap dgn kata2...segala yer hanya untuk syg...

harapan b semoga kita bersama2 mampu utk melayari bahtera ini sehingga keakhirat hendaknye. roh dan jasad syg milik b hingga jasad di mamah bumi..ikatan cinta kita kekal terus bersama.....amin

yang amat meyintai mu...
(nan)

28 ulasan:

azlanlin berkata...

Kekalkan ikatan berkasih-sayang hingga ke akhir hayat... fasa kehidupan akan dilalui dan ditempuhi... bergantung cara dan kaedah kita dalam menangani kemelut dan badai yang melanda...Insyallah!

"selamat bertemu pusat!"

Hehehhe

khairul onggon berkata...

so romantic... hehe.. :)

ONE ZABA berkata...

prakk prakk...prungg prungg...dung dung cheng. Nanti lepas kawen jangan galuh-galuh ha. mesti hali-hali mau lomantik jugak tau.

"se la mat ber lage pelut ha"

hoyeahhhhh!!!!!!

AiE bAhRi berkata...

Moga berbahagia hingga ke akhirnya.=)

ujie berkata...

aik..bila pulak ujie uat n3 baru ni..ayooo..he3 ada penceroboh..

teruja lak ni..

mekasih yg teramat sgt la pada penceroboh ni...

Tie berkata...

Amboi!!

Musim berlaga pusat, ekk!!

Kah kah!!

Moga2 ikatan kasih tetap utuh selamanya....:)

@cu SaYaNg berkata...

dh nk smp musim mengawan ye....hahahhaha
ujie...aku doa kan both of u bahagia dunia & akhirat..semoga jodoh korng kekal hingga akhir hayat...Amin...

- jinggo - berkata...

Uji : seronoknya baca N3 ni...gitulah pada semua orang2 diatas.cgu azlan.cgu one zaba.cgu sonata....cerita yang sama dulu.

semuga hari2 yg seterusnya B + Sayang akan diberkatiNya dan jangan nakal2.....

ujie berkata...

azlanlin..mekasih :)

ujie berkata...

one z..tu bunyi kompang @ bunyi gendang cina hehehe..gaduh2 sayang x leh ker..he3

ujie berkata...

aie...thanks...:)

ujie berkata...

tie..musim? hehehe..mekasih

ujie berkata...

acu..mekasih acu..acu bila lagi?he3

ujie berkata...

jinggo..mekasih bebanyak..

semoga jinggo pon akan lalui hari2 begini suatu hari nanti he3.

Yanmie berkata...

ihik..bestkan...semoga kasih sayang berkekalab hingga ke akhir hayat..

ujie berkata...

kak yan...thanksss...

ku tak sempurna berkata...

semoga romantik sampai bila2... :D

@cu SaYaNg berkata...

anda telah di tag - sila layari blog http://sephiasayang.blogspot.com
untuk mendapatkan award anda

::SRISUFI:: berkata...

salam dinda ujie..

alhamdulillah...hehehe nampaknya my sis telah masuk dlm senarai nih...hehehe

sangat sempurna sekali surat cinta ini...
semoga beroleh bahagia

ujie berkata...

kts..begitu la hendak ye..

ujie berkata...

acu...adoi..hutang tag yg lain xabis bayor lagi..hai..
pe2 pon thanksss

ujie berkata...

sri..he3huhu..rindu kat sri..

mekasih..

kuIna Jentayutiara berkata...

nice dear...

ujie berkata...

kuina..:-)

pEnNa berkata...

waa...romantis nyeeeeee...
hehehe
;)

ujie berkata...

penna..abg misai tu nampak jer mcm tu..romantik org yer tau hehehe3

dayenpanthepucca berkata...

wahhh touchingnya. ingatkan kat novel ja orang bole tulis macam ne. he5...bertuah kak ujie...

ujie berkata...

dayan...bertuah la ni he3..dayan puya ti mcm mana la ek..he3

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang