meh klik kat sini!!!..

Selasa, 27 Januari 2009

Kasih sayang mengikut bulan lahir........

Kasih sayang mengikut bulan lahir........

Januari

- Mudah jatuh cinta.

- Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya dikhianati.

- Pandai mengambil hati pasangannya. - Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.

- Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.

- Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya.

- Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.

- ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja

------------------------------------------------------------------

Februari

- Sukar untuk jatuh cinta .

- Amat hormat kepada pasangan.

- Amat suka memikat pasangan.

- Jujur dan berterus terang dalam perhubungan.

- Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya

- Sangat romantik pada dalaman dan bukan pada luaran (hanya pasangannya yang tahu) .

- Patuh kepada pasangannya dan selalu menjaga hati pasangan.

- Amat menjaga penampilan diri dan pasangannya.

----------------------------------------------------

Mac

- Mudah menawan hati pasangannya.

- Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.

- Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati.

- Sangat baik dalam menjaga perhubungan.

- Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.

- Perasaan cemburu yang minima.

- Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya.

- Mudah memilih pasangan tanpa berfikir dengan waras.

- Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.

-----------------------------------------------------

April

- Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.

- Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.

- Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.

- Sentiasa ingin diberi perhatian.

- Amat cemburu dalam perhubungan.

- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.

- Emosi cepat terusik dan mudah terluka.

- Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.

- Romantik dan terlalu romantik.
- Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.

- Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.

----------------------------------------------------------

Mei

- Amat mudah jatuh cinta.

- Baik dan jujur dalam perhubungan.

- Pandai menarik hati pasangan.

- Perasaan cinta yang mendalam.

- Mudah untuk di pujuk.

- Mudah menerima cinta seseorang.

- Pilihan yang tepat dalam berpasangan.

- Nekad untuk menjaga hubungan yang baik.

- Pandai mengatur hidup pasangan (bukan Queen Control atau King Control) .

- Suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan.

- Sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tapi tak pandai memperlihatkan.

- Ambil berat dalam menjaga hubungan.

----------------------------------------------

Jun

- Amat pandai menjaga hati pasangan sekiranya dia perempuan.

- Sukar melukai dan memahami hati pasangan.

- Mudah jatuh hati tapi terlalu memilih.

- Cerewet dalam hubungan.

- Selalu beremosi.

- Mudah merajuk dan mudah di pujuk.

- Selalu melindungi pasangan dari kritikan atau umpatan orang.

- Elok untuk menjadi Ibu yang baik.

- Dahagakan pujian dari pasangan.

--------------------------------------------

Julai

- Amat suka didampingi pasangan.
- Sukar dimengerti oleh pasangan.
- Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan danperhubungan
- Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
- Amat menghargai kesetiaan pasangan.
- Mengambil berat dan mengasihi pasangan
- Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai.
- Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
- Suka merajuk dan dipujuk.
- Setia terhadap pasangan.
- Suka mendengar dan tidak suka membantah.
- Cemburu terhadap pasangan.
- Suka menilai dan menjaga perhubungan.

-------------------------------------------------

Ogos

- Pandai memujuk pasangan

- Suka memimpin pasangan.

- Romantik, Pengasih dan Penyayang.

- Kelam kabut dalam perhubungan.

- Sangat sensitif .

- Mudah meluahkan kata cinta pada sesiapa yang berkenan.

--------------------------------------------------

September

- Bersopan dalam hubungan.

- bertolak ansur terhadap pasangan.

- Suka mengkritik pasangan.

- Sangat prihatin terhadap pasangan.

- Sangat sensitif dan emosi.

- Pandai memahami pasangan.

- Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan.

- Sukar melupakan sekiranya hati terluka.

- Mudah simpati dengan perasaan dan masalah pasangan.

- Pandai menyimpan perasaan.

- Suka berterus terang jika perkara itu tak disetujuinya.

------------------------------------------------------

Oktober

- Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.

- Suka disayangi dan menyayangi pasangan.

- Sopan terhadap pasangan.

- Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.

- Mudah terluka hati sekiranya pasangan ada melakukan kesalahan terhadapnya.

- Emosi yang mudah terusik.

- Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.

- Cemburu dan terlalu cemburu.

- Romantik - Memahami pasangan.

----------------------------------------------

November

- Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan.

- Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa.

- Agak degil dan kuat pendirian.
- Mudah ambil berat terhadap pasangan.

- Emosi yang mendalam.

- Perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan.

---------------------------------------------------

Disember

- Pemurah terhadap perhubungan

- Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama.

- Tergesa-gesa dalam perhubungan

- Suka didampingi oleh pasangan.

- Benci bila dikongkong.

- Berbakat untuk kahwin lebih dari satu.(Utk Lelaki)

- Suka mempengaruhi pasangan.


p/s : untuk acu...'SELAMAT HARI LAHIR' pada 28/1/2009 semoga panjang umur n di murah kan rezeki hendak Ya...
ujie kirimkan sejambak mawar merah tuk acu..arap acu suka ek...:-)



25 ulasan:

pEnNa berkata...

untuk bulan mei & ogos..sy sokonggggg!
hihihih
;)

ujie berkata...

penna..sape yg mei sapa lak yg ogos he3..

Monkey D Luffy berkata...

adoyaiiii... aku lah disember tu

ONE ZABA berkata...

den suko lahir tiap-tiap bulan. tiap bulan leh sambuit hari jadi..makno aaee tiap bulan la dapek hadiah.

ujie berkata...

luffy..he3 kita sebulan la ni ek ha3

ujie berkata...

one z..tamak yer..semua bulan dia nak..he3 tu pon klu org lain igat nak bg adiah..klu tak gigit cari ar hahaha..

- jinggo - berkata...

uji : saya bulan March - semuanya betul.tidak ada yg tidak betul...

kadang2 seronok juga tahu ( potensi ) diri sendiri....

Tie berkata...

Tie dilahirkan dlm bulan oktober, tapi bukanlah seorang yang cemburu..hihi..

ujie berkata...

jinggo..he3...bagus ler:)

ujie berkata...

tie..mesti ada tu..saja nak sembunyi ek..he3

Sunshine in the morning berkata...

tuk blan dsember..
6 yg di ats ade kne mngena skit..
i je len..haha..
seb bek pmpuan xleh kwin byk..
agaga

~Ery~ berkata...

- Sentiasa ingin diberi perhatian.

- Amat cemburu dalam perhubungan.

- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.

- Emosi cepat terusik dan mudah terluka.

- Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.

yang 5 nie..
bukan sifat ery....
yg len tu btol ar...
hehehehehe..
hidup bulan april!!!!!
:))

cIk pEnNa berkata...

ujie..
sue yg may..
chenta yg ogos nye
hahaha
;)

dayenpanthepucca berkata...

oo begitu ke kasih sayang sang febuari? sungguh terharu untuk diri sendiri. lalala...

erisya nor berkata...

ujie...suami bulan mac...errr ada yang kurang tepat...tapi diri erisya..sumer tepat :)

hmmm...rasanya erisya paling suka pasangan februari lah....:)

eworque berkata...

wah macam betul la..

ujie berkata...

he3...ati pon sebulan gan akak ek..caya lah..tp nasib baik kita pempuan ek..he3

ujie berkata...

ery..oo rupa yer dok kat bulan april ek..he3..

ujie berkata...

dayen...jgn ler terharu.ada yg btol ker??

ujie berkata...

erisya..aik suka bulan february lak..en abg kan bulan mac he3

ujie berkata...

eworque...betol la tu.x de yg betol melainkan yg betol2 belaka ahakss....he3.

@cu SaYaNg berkata...

ala..yg bln 1 tu mcm x brape kena je dgn personaliti aku...ada yg jd sebalik nye lak

apa2 pun tq for the flower tu
aku suka...sgt suka...

ujie berkata...

acu...aku x leh nak poskan bunga tu tuk ko sbb posman kan cuti raya cina he3..

ko bln satu kan..nasib ko ler hahaha

zue berkata...

salam ukhuwwah.. suka baca n3 ni. kadang ada yang btl, kadang hny ramalan. apepon, paling kurang kita dapat tahu sifat diri kita.

=) apepon, kita kena bersyukur tak kira dalam bln ape sekalipon kita lahir. kerana kita yang akan mencorakkan diri kita, samada baik atau sebaliknya.

moga kita sama2 sentiasa mendapat rahmat Allah dan menjadi insan yang terbaik..

InsyaAllah.. =)

pal7 berkata...

salam singgah..

saja nk bgtau sy lahir bln 4..hehe..

*sajer sibuk..

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang