meh klik kat sini!!!..

Selasa, 13 Januari 2009

KhaYalaN @ ....


Cerita 1:-

Tersebut la al-kisah sepasang kekasih menghabiskan masa dengan ronda2 sambil cuci2 mata di giant selayang selepas waktu kerja...tp kekasih yer rasa semacam ada yang tak kena sbb banyak sangat mata yang tertumpu pada mereka...dalam hati meneka-neka..sampai si jejaka sendiri yang perasan yang dia tersalah sarung selipar yer..adoiii...malu yer x terkata ..sebelah warna biru sebelah warna coklat..so..nak cover malu uat2 tak nampak ajer keadaan tu..jln selumber jer..si kekasih x henti2 tergelak kan si jejaka...kalau boleh nak golek2 gelakkan si jejaka...


p/s: si kekasih tu aku la...si jejaka tu abg misai...ahakss...malu tak terkata..


Cerita 2:-

Balik dari cuci2 mata tu si abg misai pulak demam...kecian yer dia.so x da la nak msj2 mlm tu..aku pon tido la awal...sdg aku asik di buai mimpi..tiba2 aku tersedar..sbb ada org bukak pintu bilik ku...alahai...meremang bulu roma aku sbb aku sendiri yang nampak kelibat orang bukak pintu tu.terus aku ambik fon dan tgk jam..jam menunjukkan tepat pukul 1.15pg..sayup2 anjing meyalak di luar...apa lagi...aku tutup muka dgn selimut. hati ni berdebar2..sambil tu tertaya-taya sapa yang bukak pintu bilik ku...tanpa aku sedari dah pagi..


p/s: kisah malam td bkan khayalan...sbb aku telah bangun dr mimpi..n reply msj tuk member aku..


cerita 3:-

mungkin rezeki aku nk dekat2 kawen ni..pagi ni aku terima panggilan dr teman ku.berita baik!!! temuduga aku telah berjaya...tp kerja kontrak aje kat kementerian perumahan..so..sekarang aku tengah buntu sbb aku sayangkan kerja aku yang sekarang ni.sbb aku g temuduga tu hanya suka2 x sangka lak dapat...


p/s : tetiba je fikiran aku jd kusut .x tahu mana satu..keje sekarang @ keje yang menanti tu...

17 ulasan:

ONE ZABA berkata...

kalau payah sgt nak pilih ujie...pilih jadi DO je la....heeee...heee...Dapur Officer. jaga makan minum abg misai ujie tu

::SRISUFI:: berkata...

salam ujie...

seeloknya pilih kerja yang menjamin....dan yang penting harus minat ngan kerja tu...

sowi eh...im not in the mood of writing.....

daaaa..

:(

@cu SaYaNg berkata...

memula sekali acu nak gelak...muahahahaa
memang le kelakar tgk kaki d atas itu...
adus...sakit perut ketawa...hahahahaa

yg kedua nye tahniah sbb dpt keje baru
emm..konpius ye?
pd acu,baik le ujie pilih yg terjamin masa depan nye..walau pun gaji ciput...hehhehehee

so,renung2 kan la...hehehhee

ujie berkata...

one z..x mau la jd DO..dgn ekonomi skrg ni x leh arapkan en abg aje.kena sama2 kerja n ada cover bila ada masalah ti..x gitu?

ujie berkata...

ws sri..
tu la sri..ujie rancang nak keje dlm 2-3 thn aje..sb nak selesai kan utang.tu je..

naper ni?sri ada problm k?

ujie berkata...

acu..cari mmg ciput kt sini..tp best x de tekanan...entah ler..

oo..gelakkan abg misai ek..ha3..x baik tau.nasib baik abg misai x tahu yg ujie mskkan crita dia dlm n3 he3

- jinggo - berkata...

tapi apa yg penting ; uji kena kerja....untuk keselamatan diri.....

nanti boleh beli selpar yg lawa pakai duit sendiri.kalau jadi DO...abang misai akan belikan slipar jepun aja....he...he....jimat kos.

ujie berkata...

jinggo..haha...yes betol2.hahahahhaa...keje ttp keje.

Sunshine in the morning berkata...

akak..nanti amik award kat blog ati ek..

huhu..
klu akak tuka kje..dok jauh la ek..

Monkey D Luffy berkata...

1. dia terburu2 jumpa kekasih hati tu... hahahah

2. pilihler keja yg rasa lg baik

khairul onggon berkata...

tak tau nak pilih mane kan??? hehehe.. saya pun konpius gak... :)

ujie berkata...

ati..ok..ti akk ambik

akk rasa x mau tukar la...sbb kcian kat abg misai kna g hantar n ambik akk ti jauh la kat damansara..

ujie berkata...

luffy..he3 kakasih ati slalu kat depan mata..nak terburu-buru ape yer hehehe

ujie berkata...

khairul..konpius?sama la kita..konpius x sudah2..he3

khairul onggon berkata...

Istikharah kot.. senang nak wat pilihan.. beserah pd Tuhan.. ;)

ujie berkata...

ha..betol2...

DrSam berkata...

salam,

sepatutnya ada alaan bagus untuk abang misai beli kasut baru kat Giant.

pasal kerja, cuba beristikharah.

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang