meh klik kat sini!!!..

Selasa, 20 Januari 2009

waran tangkap!!!

waaa...ada penceroboh kat blog aku ni..ada waran tangkap untuk si penceroboh kerana mnulis surat cintan dlm n3 aku ni..pasword blog aku ni pon dia tahu he3 bahaya...kena bertindak cepat!!!

berkuat kuasa 14/2 si penceroboh akan di tangkap n dipenjara atas sebab2 menceroh ahakssss...(penjara kasih) hahahaha...pada masa itu si penceroboh akan dijatuhkan hukuman penjara seumur idup di kamar ati aku hehehe...

pe2 pon mekasih sbb si penceroboh tu da mgaku kesalahan yer..huhu..hukum ttp hukum..surat myurat tidak akn dilayan...hahaha...

p/s: to b...mekasih kerana luahan mu itu.cinta kita hanya kita yg tahu..setiap detik sejarah kita akan jadi penguat kasih kita turun temurun tuk ank..cucu..cicit..n seterus yer :-) (senyum2 malu he3..)


*ujie*

20 ulasan:

@cu SaYaNg berkata...

bunyik nye mcm ko dh x sabar je nie nak 'memenjara' kan penceroboh tu...hahhahaha

ujie berkata...

hahaha..acu...mmg x sabar..hahaha..

Yanmie berkata...

ehehe..terkezut ngan tajuk entry tu..wah2..so sweet lah..ihik..

ujie berkata...

huhu..terkezut?relex kak yan...

- jinggo - berkata...

hati2 abang misai...ada orang nak tangkap....lari jangan lari @ nak menyerah diri....

nasihat : menyerah ajalah.kalau kena kejar buat malu orang kampung aja.

kepada org nak tangkap...lelaki ni setakad penjara biasa2 : boleh lepas.penjara kan dia dengan dapatkan anak2 cepat sikit....

ujie berkata...

jinggo...ooo..pandai ek bg idea ek..ha3

naz ilyn berkata...

salam...

kalau dipenjara kasih... cik abang misai kamu tu sanggup walau sampai ke hujung nyawa

ONE ZABA berkata...

yaa....tangkap itu olang. kulung dia dlm kelambu. mesti tatak lali punya.

selamat berlage lagi satu kali...heee..heee

ujie berkata...

naz ilyn...dia kena sanggup ..kan surat myurat x akn dilayan ahaksss..

ujie berkata...

huhu..one z ni mmg pandai melaga kan org ek hahahaha

Liana berkata...

Salam Ziarah,

Sy yg baca pun terkejut bebenor...
hehehe...
Apa pun tahniah yer...

ujie berkata...

liana huhu...alahai..jgn la terkejut..saja uat gempak je..he3
mekasih

~Ery~ berkata...

taniah2...
congrate to you sis.
hehehehe....

pEnNa berkata...

penceroboh yg tersyg..
;)

Monkey D Luffy berkata...

jangan lepaskan dia... hukum2! hahaha

khairul onggon berkata...

untung betul la dia ceroboh kena oenjara lam hati ujie.. kalau kitaorg bloggers ramai-ramai ceroboh mcmane?? kekekekekek.. klu 10 org ceroboh, kenalah penjarakan ktorg 10 kekekekekeke...

ujie berkata...

ery...thanks :)

ujie berkata...

penna...tahu x per..he3

ujie berkata...

luffy..mmg kena hukum..pujuk rayu x akn dilayan ha3

ujie berkata...

khairul..adoi x larat la sampai 10 org..tu terus bagi pengampunan beramai-ramai he3

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang