meh klik kat sini!!!..

Jumaat, 16 Januari 2009

JemPutaN KhaS...

salam semua kengkawan....

aku wakil family jemput korang semua datang kat majlis kenduri aku&abg misai ni.atas tu la abg misai(nan) yang dah berjaya menambah ati aku ni ahaksss.kami akan di ijab kabul kan pada 14 february 2009 majlis kami kecik2 jer.yang penting meriah...aku takut x sempat nak bagi kad kat korang.mana la tahu dgn kesibukan aku ni terlupa lak nak jemput korang semua.kad aku x leh nak scanner..so korang copy la sendiri ek n3 ni simpan elok2 sampai bulan 2 sbb aku myb akan balik ke kampung awal 2 minggu krn aku telah mnamatkan perkhidmatan di tempat keje aku tu.n akan memulakan kerja baru bersama kehidupan baru aku pada 18/2/20o9.:-)..ops..lupa lak nak bagi tahu yang aku disatukan sekali dgn abg aku (ezad)...so mak aku terima 2 org menantu sekali la..hehe... muka2 kat ats tu semua yer x berbedak..nak tgk yg dah di mekap,tunggu...ahaksss...

ok..majlis akn dilangsungkan pada 15hb february 2009..
di n9...korang yang sudi datang dialu-alukan..
alamat :- no.292 blok 7 felda lui selatan 2..
bandar seri jempol n9

ok...yang x berkesempatan nak g n9 tu boleh la g kat
alamat :- lot 616 jln laksamana.kg laksamana selayang.selangor(berdekatan dgn batu caves)
majlis akn di ada kan pada 28hb february 2009..yang kat selayang ni uat kecik2 jer..jemput mkn2 je hehehe3...

klu mawi naik kuda..kita orang naik RUSA..ahahaha...

p/s: sudi2 la datang..yang da mgenali aku tu aku harap korang datang(sri,jinggo,ati,KTS ,penna,one z,lin,luffy,wan,khairul,eida,kak yan,qis,daddy,acu,duan,sonata,ucop,kak as,kak ina,roslan n yg lain2..)...bila lagi aku nak belanja mkn free kan kan kan kan...hehehe..



*ujie*

28 ulasan:

Yanmie berkata...

wah2..tahniah ujie..kak yan suka dgr berita gini..tumpang gembira..ehehe..suka sgt nie..ops!!..terover plak dr bakal pengantinnye..ehehe..insyallah ada masa kak yan dtg..ihik..

ujie berkata...

kak yan..kedatangan kak yan n family ujie alu2 kan..
:) mekasih

ONE ZABA berkata...

kalau ada rezeki...panjang umur , maka sampailah kami. Semoga hari yang ditunggu itu selamat tiba dan selamat berlalu. Didoakan juga agar abang misai itu pasangan yang terbaik....amin.

ujie berkata...

thanks one z...harap sgt one z meluangkan masa datang ti bawak family sekali ek..:)

ku tak sempurna berkata...

wahhh... kompang dah nak berbunyi... :D

tentu tgh berdebar je ni... tp takpe, bersanding 2 serentak, kurang sikit gabra..

insyaallah, klu takde aral, sampailah kita ya... tp kat selayang tu je la...

congratssss ...

ujie berkata...

kts...okey.ujie nanti kan kedatangan kts gan member ari tu tau..:)

DrSam berkata...

TAHNIAH!

Insyaalah jika berkesempatan akan singgah meraikan bersama hari bahagia.

ujie berkata...

thanks drsam..kedatang drsam n family ujie alu2 kan..:)

eida~fatiha berkata...

insya'ALLAH klu diizinkan sampai la nnt..
semoga kekal hingga ke akhir hayat..
selamat menempuh alam perkahwinan..

ujie berkata...

eida...mekasih bebanyak..

~Insan Biasa~ berkata...

Tahniah buat bakal2 pengantin and tq coz sudi menjemput....rasa2 tarikh tu xde cuti lah ujie....sabtu sekolah,ahad ade kelas tutorial plak....eeee bestnya kalau dapat g...leh jadi perjumpaan besar2an antara blogger tu....hehehhe whatever pun....Semoga bahagia dan berkekalan untuk ujie dan abg misai .....hehehe

@cu SaYaNg berkata...

datin ujie...
if ada kesempatan i'Allah aku ke sana
aku ingt kn ko nye umah kat area KL nie je
rupa2 nye org negori...jauh nun...hehehe
apa2 pun semoga semua nye berjalan dgn lancar la ye...congratulations to both of u..

ujie berkata...

insan biasa..thanks..bz ek x per la.lain kali kita jumpa :)

ujie berkata...

acu..wawawa..lom ape2 dpt pangkat datin ha3..teruja lak..ahakss...

kg kat n9..alaaa..kl bkn yer jauh pon gan selayang kan kan kan..sudi2 la datang ek.

Sunshine in the morning berkata...

hehehe..
bestnye..(excited plak)
haha..

insyaAllah kak..
klu ati free ati dtg..
tp may be yg kat slyang je..
kat n9..jauh la plk..huhu

ujie berkata...

ati..ok jer..ati datang ek..jgn xdtg..b.b tu bkn jauh pon dgn selayang kan..he3

Tie berkata...

Ooo....nak kawen pun ujie ni...

Congrats!! Kak tie tak dapat datang laa... bot laju tasik kenyir ni tak naik darat..he he..

Selamat Pengantin Baru!!

ujie berkata...

tie..mekasih..x per ti ujie hantar kan belon ek..he3

sonata anak kancil berkata...

Selamat Pengantin Baru...Dah terbau2 semerbak nasi minyak...Terima kasih di atas jemputan, teruja nak ke sana!

Masih belum boleh nak kata dapat pergi atau tidak, belum cek ada appoint./ tidak pada tarikh tu..Hubby is always very busy with his job. Tak jauh kot dari Melaka ni...

ujie berkata...

sonata..klu kat melaka jom la ikut rombongan pengantin kat bukit rambai..abg ujie dapat org melaka...

sonata anak kancil berkata...

Wow, 'tersangkut' orang hang tuah rupenya.

dari melaka ke negeri pahang,
singgah sekejap di negeri sembilan,

Ingatkan nak singgah sekejap aje berhenti minum air, ye le jauh kan nak sampai ke pahang,rupenya orang negori ni dah terpikat!
Dah tak jadi le nak ke pahang...

SELAMAT PENGANTIN BARU...SEMOGA KALIAN SENTIASA DIRAHMATI ALLAH, KEKAL BAHAGIA SEHINGGA AKHIR HAYAT...

ujie berkata...

huhu...mekasih sonata:)

Monkey D Luffy berkata...

dah tukar page siap gambar pengantin lagik... hehehe

ujie berkata...

luffy..tukar mood ler..he3

khairul onggon berkata...

Salam... tahniah.. tahniah...

ujie berkata...

khairul mekasih2..

khairul onggon berkata...

Makasih jer?? Eheks.. patut bagi hadiah kekekekeke... Semoga berbahagia ke anak cucu cicit ciut.. :)

ujie berkata...

khairul..mekasih..hadiah he3?cukup la dgn igatan korang kat ujie he3

Aku & Kamu Abadi Selama yee..

nuffnang